שאלות ותשובות

לקוחות רבים, חדשים וגם ותיקים מפנים שאלות רבות אל צוות העובדים המקצועי בחברת "היפר חלף ירושלים". לנוחיותכם אספנו את השאלות הנפוצות ביותר ופנינו אל צוות החברה כדי לקבל תשובותיש לכם שאלות נוספות? צרו קשר, צוות המומחים של החברה ישמח לענות, לייעץ ולעזור.

Q?

איך אוכל לדעת כי חלקי החילוף שאנו קונה ב”היפר חלף ירושלים” הם בטיחותיים וראויים לשימוש?

A.

חברה היפר חלף פעילה כבר למעלה משלושים וחמש שנים בתחום חלקי החילוף. צברנו מוניטין רב והוא חשוב לנו. אנו מקפידים על איכות ועל רמת גימור גבוהה של כל החלפים הנמכרים אצלנו.

Q?

האם אני מקבל אחריות עבור חלקי חילוף הנקנים אצלכם?

A.

בהחלט, משרד התחבורה מחייב אותנו להעניק אחריות של שלושה חודשים על מנועים וגירים ועל רוב החלקים המכאניים. כשאתם קונים חלקי חילוף בהיפר חלק בירושלים, אתם קונים חלקים מבית טוב, צוות המומחים של החברה ישמח לעזור ולייעץ גם לאחר תום תקופת האחריות.

Q?

אני גר בצפון, איך אוכל לקבל את החלקים?

A.

ברמת העיקרון אנו עובדים עם חברת הובלות שמגיעה לכל חלקי הארץ תמורת תשלום ההובלה. בדרך כלל עיקר הבקשות למשלוחים הן עבור מנועים וגירים וחלקים בעלות גבוהה יחסית, אך אם תרצו נוכל לשלוח כל חלק בתוספת עלויות המשלוח.

Q?

אני צריך להחליף גיר ברכב שלי, אך אני לא בקיא בסוגי הגירים. איך אדע איזה גיר לבחור?

A.

צוות המומחים בחברה מייעץ לכל לקוח באופן אישי. צרו קשר, המומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את החלק החילופי המתאים לרכב שלכם.

Q?

האם לקוחות פרטיים יכולים לקנות חלקי חילוף בהיפר חלף בירושלים?

A.

כן! אנחנו מוכרים חלקי חילוף לכולם, לבעלי מוסכים, לחברות, ללקוחות גדולים וגם ללקוחות פרטיים.

Q?

איך אוכל לדעת שהמחירים שלכם הגונים ולא גבוהים מדי?

A.

מאות לקוחות הקונים שוב ושוב חלפים בהיפר חלף לא טועים, ואם אתם לא מאמינים להמלצות, אתם יכולים לעשות סקר שווקים. הקישו במנועי החיפוש: חלקי חילוף, ותיווכחו לדעת שמחירי החלפים אצלנו אטרקטיביים במיוחד.

Q?

למה כדאי לקנות חלקי חילוף בהיפר חלף?

A.

בגלל הרבה סיבות, בגלל המחיר, בגלל השירות האדיב, בגלל איכות המוצרים ובגלל האמינות.